piątek, 14 maja 2010

Moje wygrane...

Trochę czasu upłynęło zanim zaczęłam brać udział w różnych zabawach, ale jak już się rozeznałam w temacie to zgarnęłam kilka  wygranych na swoje konto.
Zapomniałam się pochwalić wcześniej, więc nadrabiam hurtem:

 2009r.
Fotki pożyczone, bo rzeczy już w użyciu:
1. u Niezapominajki w 10/2009:


tu tylko mały fragment na fotce, a było tego dużo więcej.
2. u Martyny w 10/2009 (wygrałam kwiatki szydełkowe):









i śliczny tag:
3. u Mamuty w 10/2009:
i taki piękny notes i kartkę:









4. u Lucynki po nitce do klębka w 10/2009:
 











2010r. (jeszcze się nie skończył!)
1.u Pagaty:
(serwetki, kwiatki, obrazeczki retro (wykorzystałam w moich ATC), koronki + koszyczek z papierowej wikliny - sami zobaczcie: 

















 







2. w scrap.com:
cudne ćwieki i to taaaka ilość:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz