czwartek, 15 października 2009

Kartki na Boże Narodzenie

Dziś 3 kartki Bożonarodzeniowe, które poszły na kiermasz szkolny mojego syna (były jeszcze zakładki ale zapomniałam o fotkach). Biały tusz ze sklepu scrap.com. swietnie się sprawdził.
Kartki robione ręcznie nie tylko na Boze Narodzenie, ale z każdej okazji napewno przyjemniej dostać niż takie zwykłe pocztówki.
Może coś jeszcze uda się zrobić to wrzucę zdjęcia.


i inne ujęcia:

na zielono:






i taka w granacie:

wersja pierwsza

a tu zmieniona śniezynka (wersja ostateczna):



i inne ujęcia:






A na koniec info o candy u Katharynki do 22.10

1 komentarz:

  1. Dogłębnie zwiedzając Twojego bloga (po raz pierwszy nota bene) dotarłam do kartek świątecznych - jestem nimi zauroczona. Nie ma chyba takiej, która by mi się wsród nich nie podobała...

    OdpowiedzUsuń